A long time ago

Det kanske man ska säga. Var faktiskt ett tag sen jag skrev, men det har ju inte gått heller så det har ju inte varit så mycket med det! Nu är jag iallafall ready to whrite. Idag har jag tillbringat min lediga dag i Sundsvall, på IKEA. Därifrån fick jag med mig lite nya kläder och lite smått till lägenheten. Kändes som en fruktansvärt lång dag idag. Beror nog på att jag har jäkligt ont i ryggen. Vet inte riktigt varför, men jag antar att det är därför jag har jobbat så himla mycket den senaste veckan. Får hoppas på att det har gått över tills i morgon, då jag har hela dan full med jobb.

I morgon efter jag slutat ska jag fara "hem", till Hammarn. Fixa till lite käk tills gullet kommer hem. Ska mysa hela kvällen har jag bestämt, var lite för länge sen nu faktiskt. Har heller inte fått till de speciellt mycket i lägenheten, kanske därför jag inte tycker det känns direkt bra. Tur är väl att det är trotts allt bara tills vidare.
Men så länge gullet finns, så är jag glad!

Tralala, hade kanske inte så mycket mer att skriva. Men kan ju ta och skriva att på torsdag ska jag fara till Resele på en liten road trip och göra en liten hemlis. Mer om vad som händer där kanske jag berättar för er då. Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och värma mig en kopp te eller varför inte varm o´boy för ovanlighetens skull? Måste ju faktiskt också vara lite social med mamma och Niklas.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0