Ägg på mackan

Det blev de till lunch idag. Fick lite tid över, så jag slog ner rumpan här och tänkte skriva några rader. Min lunch tar slut klockan 1, och då ska jag fara ut med lite mat till gamlingarna. Skönt att komma ut lite, så man får se nånting annat för en stund. Halv 5 idag slutar jag, faktiskt skönt. Ska nog fara till lägenheten och greja på lite då. Får se om jag stannar där och sover. Börjar ju inte förrän halv 8 i morgon bitti.

Har en bad hariday idag. Längtar som en tok tills på fredag då jag äntligen ska få göra om skallen lite grann. Men vet inte riktigt hur jag vill ha det än, måste ju bestämma mig. Kommer nog kosta skjortan, fast det får det faktiskt vara värt denna gång. För att ha mitt hår nu är inte alls kul.

Kanske ska ta och fara tillbaka på jobbet och göra allt klart, så det bara är att fara när lunchen är slut. Tycker det låter som en bra idé! Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0