Funderingar

Mitt upp i alla mina funderingar kring min lilla vovve, så kom jag på att jag ska för tusan fara och klippa mig i morgon. Plus att jag ska färga och slinga håret. Har ärligt talat inte en aning om hur jag ska göra. Blonda slingor får faktiskt vänta tills sommaren, om jag inte har hunnit ändra mig tills dess. Men i morgon är de faktiskt dax för en liten förändring. Man måste ju faktiskt testa sig fram, hoppas bara att de blir bra. Det vore ju en liten, ganska stor, katastrof om det inte blir bra. Skulle antagligen få riktigt mycket panik då. Fast eftersom att min frisör är den sötaste, så kommer det nog bli lika bra som alltid.

Nu ska jag gå och sätta mig och fixa mina naglar. Förhoppningsvis ser dom bättre ut efter det, än vad dom gör nu. Ha filat ner dom skapligt mycket, så nu är dom nästan korta.
Aja, ajöken för idag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0