Give me the money

Usch, vilken natt jag hade. Inte den lugnaste, iallafall inte för skallen. Kom hem vid halv 8 i morse, och det var så förbannat skönt att lägga sig i sängen och veta att man äntligen skulle få sova. Vaknade vid 14, och klev upp. Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Vill få bort alla jävla grejer som står lite här och där, men de tänker jag inte göra själv. Icke..

Som ni kanske märker så har vi fått internet hit nu, men min bärbara data är fuck´ed up så den går inte att använda riktigt som den ska. Äsch, de får duga nu. Innan datan lägger av. Ska nog åka och handla sen, men först ska jag fundera lite över mitt liv.

HEJHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0