Lång promenad

Det vart en jävla lång "söndagsmorgonpromenad". Gullet vaknade såklart före mig i morse, men han var så söt då han väckte mig så det gjorde ingenting. Sen kom han på den smarta idén att vi skulle gå ut på en promenad, eftersom det var så fint väder. Javisst, vi gick.. och vi gick.. och gick. Efter en och en halv timme så kom vi tillbaka, vi gick ungefär 9km. Vilket jag tycker är jävligt långt. Såhär efteråt så känns det förbannat skönt, så de blir nog mera promenader framöver. Och när våran lilltjej kommer, såklart när hon blivit större, så har vi ju inget annat val än att pallra oss ut.

Igår så pratade vi om vad lilltjejen ska heta, men kom inte riktigt fram till nånting. Jag har ju ett förslag, men få se om jag får min vilja igenom. Nu har jag iallafall kommit till Bgården, ska hämta lite saker. Sen ska jag nog fara tillbaka till Hammarn och inte göra ett skit. Så himla skönt. Imorgon blir det Östersund, för att snacka lite om skolan och sisådär. Och eftersom att jag inte har något internet än, så blir det lite bloggande framöver.
Men det gör väl inget, ändå. Nu ska jag göra en smoothie, sen packa ner de sista. Sen fara hem till gullet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0