Lika bra att passa på

Ja, eftersom att min data nörd till pojkvän har suttit fastklistrad vid datan dom senaste timmarna, så är de lika bra för mig att passa på att dra några rader medans han sitter och fikar lite. Måste tillägga att de är fruktansvärt dåliga program på tv:n ikväll. Finns absolut ingenting att se. Nu vaknade Saga och hon kom och la sig i mitt knä. Usch, vilken sötis jag har. Ska strax gå ut med hon så att hon få göra ifrån sig. Det går förresten hur bra som helst med att göra henne rumsren, en del olyckor händer. Men, hon är ju så pass liten.
Mammas älskling, det är vad hon är.

Näe, nu är de dax att springa ut. Sen blir de lite CSI att vila ögonen på, innan de är dax för sängen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Lusläser lite bland dina inlägg.
Hoppas du har haft en bra valborg!

2008-04-30 @ 22:43:46
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0