Middag hos svärmor

Nu är jag och gullet, och Saga såklart, i Östersund. For tidigt i morse, eftersom att de ibland är så himla skönt att sova. Men nu sitter jag iallafall hos svärmor i Lungvik och väntar på att Saga ska vakna så att jag kan gå ut med henne. Middag blir de sen, smarrigt kommer de vara. LillRasse fyller 18 år på söndag, så de är därför vi har en liten middag. Och på lördag blir de kalas på Hammarn för Rasse, och Saga ska vara hos mamma så att även jag kan kalasa lite med grapparna.

Ska väl kanske ta och vara lite social med Marie, hon pratar för fullt, men jag hör inte vad hon säger. Skrivbordet vi ska få kommer nästa vecka, så då hoppas jag att de går fort att få datan på plats. Nej, tack för mig. Och ha en trevlig dag, kväll och natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0