A little tripp with my love

Nu har jag precis kommit in från en liten tripp med Saga. Ganska skönt väder ute ändå. Men det känns dumt att vara ute och gå då man inte är riktigt hundra i kroppen. När jag väl tog mig ett bad nu ikväll, så tvättade jag som vanligt mitt hår. Sen fick jag för mig att jag skulle testa hur jag ska ha håret på bröllopet. Och nu har jag en till sak att ha ångest över. Mitt hår är en katastrof, fast jag inte riktigt vill inse de själv. Men, på nått sätt löser de sig nog. Jag får inte tappa hoppet helt och hållet. Ska nog sätta mig på min andra tron här i lägenheten, nämligen soffan. Har lite dålig koll på om det är nånting bra på dumburken ikväll, men det är väl inte svårare än att jag få anstränga mig och kolla. Så tillsvidare tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha. ja jag får väl göra det!

2008-08-07 @ 03:40:30
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0