Äntligen klaaaaar!

Wow, jag klarade de! Och inte bara de att jag städade hela lägenheten. Jag har också varit ute med Saga och promenixat en liten sväng. Sen kan jag också berätta att jag håller på att koka ägg, vilket jag aldrig har gjort i hela mitt liv. Vart så himla sugen. Och nu när inte Joakim är hemma, så måste jag göra de själv. Jag får hoppas att jag lyckas. I morgon ska jag pallra mig till arbetsförmedligen, för nu är jag arbetslös. Hopp, men de löser sig. Känns iallafall skönt att vara ledig i morgon. Det var nog därför jag hade kraft att damma, dammsuga, skura golv och allt förbannat som jag hållit på med!

Kommentarer
Postat av: micca

Jadu, jag har ingen aning! Men störigt är det!!

2008-08-25 @ 22:22:29
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0