Det blir tyvärr en tidig kväll

Åh, när jag tänker efter så är måndagar inte heller så jävla roliga. Känns inte alls lockande att fara på jobbet till 15.30 i morgon. Men tack och lov för att jag inte jobbar från morgon. Har lyckats att vända på dygnen ganska så bra dom här dagarna jag har varit ledig och sjuk. Så ikväll får de bli en tidig kväll, för att försöka komma tillbaka till verkligheten. Har fått i mig lite kvällsfika alldeles nyss, samt en äcklig juice som jag köpte mig på ICA. Fast jag har inte vågat erkänna för Jocke att jag tyckte den var fruktansvärt äcklig. Men jag köper den aldrig mer iallafall. Ska göra min sambo sällskap framför tv:n nu hade jag tänkt. Sen, blir de som sagt sängen. Tack för idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0