Efterlängtade rast

Gissa vem som var trött i morse? Hade en tanke på att stanna kvar i sängen, men pallrade mig upp i sista sekund. Skönt ska de bli med helg iallafall. Ingenting speciellt inplanerat, utan bara ta dagarna som dom kommer. På måndag jobbar jag min sista dag, iallafall vad jag vet om nu. Så, snart är jag riktigt jävla arbetslös. Njuta eller ha ångest, det vet jag inte. Eftersom att jag har jobbat sen jag tog studenten och har egentligen bara längtat efter ledighet. Kanske är bra för mig att klura ut vad jag egentligen vill göra. Vart iallafall hur mätt som helst nu, så nu ska jag chilla i några minuter innan plikten kallar ännu en gång. Slutar 15.00 idag, sen ska jag hem och, ja göra vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0