En dag kvar, sen ska jag sova!

Puuuh, andra dagen som jag har knåtat på på jobbet till 16.30. Snacka om att den sista halv timmen är seg. Huua. När jag väl kom hem så vart de lite gnat och sura miner såklar, eftersom varken jag, Dan eller Jocke kunde komma på vad vi skulle äta. Jocke kommer med den smarta idén om tacos, som både jag och Dan hakar på. Gott som tusan vart de såklart och nu sitter man här mätt som ett helvete. Hade tänkt att ta en dusch, men insåg då när jag skulle diska att de inte fanns något varmvatten. Hur kul är de? Vad fan måste dom stänga av de just nu för? Usch, så arg jag är, egentligen. Om jag inte får min efterlängtade dusch, så vet jag inte vad jag gör. Medan jag sitter här så kikar jag runt på lite sista minuten resor till Kreta / Las palmas. Har väl sett några mysiga alternativ, men jag vet inte. Beror ju på hur allting slutar också. Går ju liksom inte att planera ett jävla skit nu egentligen. Är lite smått avundsjuk på Veronica och Tjatte som sitter på sina små rumpor nere i Grekland nu och antagligen dricker en massa bärs, och på Denise som är ute och roar sig med sin pussgurka nere i Turkiet. Och sen Nadja som ska packa sin väska och fara ner till Turkiet den 27:e. - Jag vill också åka utomlands och de är nu, nu, nu, nu, NU!

Mia S - Det är klart ni ska slå till. Glöm inte att bjuda mig bara!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är inte ensam om att vilja åka utomlands! Jag skulle vilja sätta mig på ett flyg precis nu och åka iväg!!

2008-08-19 @ 22:05:58
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0