Fortfarande inte Svensson

Ibland så är Joakim den segaste människa som finns. Vi har fortfarande inte kommit på plats framför datan, eftersom att han ligger och kollar på Benknäckar-gänget på tv. Uuuh, känns som att en film kan vara hur lång som hellst ibland. Jag missade såklart början av filmen, och då kan jag verkligen inte sätta mig ner och kolla. För då fattar jag inte ett skit av filmen och så sitter jag och frågar Jocke hela tiden, tills han blir irriterad. Stackars pojke. Näe, jag kanske ska ta och försöka att övertala honom en gång till, så att klockan inte blir alldeles för mycket. Faktiskt så är jag trött. Skulle till och med kunna gå och lägga mig. Men nått avsnitt ska vi iallafall se. Har också insett att fisherman´s friend är en riktigt vän då man har halsen som ovän. Tack och godnatt, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0