Hemma i ensamhet

Kom hem för lite mer än en timme sen. Stannde hos mamma en sväng, och där tror jag de var värsta ghettot ikväll. Maria, Mattias, Tyra, Olivia, Malte, Fanny, Niklas, Pappa, Janne, Anette och Cicki. Sen började Cicki och Maria klaga på mig över att jag inte hade tagit på mig nattjobbet igår natt. Då vart jag irriterad och for hem. - Jag jobbar när jag vill, om jag vill. Whatever, när jag nästan var hemma så ringde Joakim och bad mig komma upp till Markus en sväng. Hämtade Saga, sa hej och hejdå, for hem. Sen har jag alltså inte gjort ett jävla skit. Ska lägga mig i badkaret och bara softa. Var inge vidare på jobbet ikväll, så jag pallar inte skriva mer om de. I morgon är de en lång jävla tråkig dag som gäller. Visst, jag säger de igen. Det blir ju pengar, men det är sugit dåligt betalt för allt förbannat slit. Sugit, tråkigt och jävligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0