I know you missed me

God afton, god afton. Dagen började med en sjujäklaskön sovmorgon! Jag och Joakim låg och drog oss fram till 12, sen upp och fixade i ordning lite brunch. Sen har vi kikat på Svensson Svensson idag, eftersom att både jag och Joakim fastnade vid tv:n igår. Har också hunnit med arbetsförmedlingen, ICA och apoteket idag. Så nu är de klart för att starta myshelgen till max. Har inhandlat gotta som vi ska vräka i oss, eller åtminstone jag iallafall. Jocke sitter och surrar med Tobbe i telefon, men jag tycker att han ska lägga på så att vi kan fortsätta kolla på Gustav the man Svensson. Så sjukt kul, jag skrattar hela tiden. Dålig humor kanske? - Nej, det är bara så jävla äkta. Nu får ni klara er utan mig några timmar framöver. Jag hoppas såklart att de går bra. Ma´råkes
 

Kommentarer
Postat av: nadja

Nja, blir bara less när alla snackar skit och lägger sig i hela tiden med saker dom inte har nånting med att göra! :P

2008-08-08 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0