Jag behöver nya skor

Gud, så skönt de är att vara ledig egentligen. Att inte ha nånting speciellt att göra. Eller, ja, ibland så är de skönt. Jag skulle nog bli helt tokig om jag inte hade nånting att göra. Helst vill jag ha fullt upp hela tiden, för då slipper jag tänka så mycket. Tyvärr vill jag inte jobba, för att få tiden att gå. Utan nånting annat som tillexempel shoppa, fika, surra, fara bort and so on. Nu när jag inte hade nånting speciellt för mig, så kikade jag runt on the fucking internet, om jag skulle hitta några fina skor. Mina convers skor går i och för sig att använda ett tag till, men de skadar ju inte att ha ett extra par. Kikade som sagt runt och hittade dessa söta Puma pjuks på stadium.se för 799:-, sen passade jag på och kikade lite inne på monkigirl.se och hittade lite som skulle passa mig inför hösten. En snygg begie/brun cardigan, en check lilarutig skjota och en mörkorange tunika. Tralalaa.. Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, vad bra att man får det! :) Var ltie snällare med dom i alla fall, för dom var snälla med mig! :P haha

2008-08-21 @ 21:15:43
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0