Har fortfarande inte lagt mig

Okej, jag kunde verkligen inte lägga mig och sova. Jag har inte ens prövat om jag ska vara ärlig, men jag är inte ett dugg trött just nu. Har suttit och tänkt efter lite nu ikväll. Och jag har kommit fram till att de är nu, just nu, som de gäller. Det går inte att skjuta fram längre. En dag, då har jag nått mitt mål. Visst, det kommer vara kämpigt så in i helvete tills jag nått enda fram. Men den här gången ska jag lyckas. Och jag vet exakt hur jag ska göra. Tur jag har som har Joakim i mitt liv. Lite snabbt över till en annan sak. Skickade ett mejl till en uppfödare för staffordshire bullterrier igår och frågade lite saker som jag undrat över angående Saga. Det var egentligen henne jag skulle ha köpt av, men nu vart de inte så, eftersom att de inte vart några valpar då. Absolut ingenting jag ångrar idag. Saga är bäst. Ja iallafall, en sak som gjorde mig glad var att hon tyckte Saga var jättefin och att hon tyckte jag skulle ställa ut henne i Sundsvall. Ja, de tål att tänkas på. Min lillaflicka, snart 6 månader. Och snart är hon också "promenadstor". Gooood night!

Kommentarer
Postat av: Marie

JAG VET!! Kanske vi kan dricka en kopp kaffe innan du drar till Bispan ikväll?

2008-08-11 @ 09:33:33
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Kattis

Haha, samma här. Men jag vet inte vad jag plugga så det är som ingen mening riktigt :P Lucka till på jobbet ikväll. :)

2008-08-11 @ 10:24:56
URL: http://widen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0