Lista

Fasiken vad jag är trött. Har varit en låååång dag. Hittade dock ingenting speciellt i stan, så de får bli en annan dag helt enkelt. Ska strax fara upp till Mia och leka av mig! Okej, såklart hittade jag en lista som jag är tvungen till att svara på innan jag gör mig klar. Micca, jag snodde den av dig!

25 frågor om dig själv.


Röker du ?
Njae, det händer.
Snusar du ? Ja
Skolkar du ? Lite svårt nu. Men förut vart de titt som tätt.
Gör du frukosten själv ? Ja, jag får ju ingen annars.
Har du suttit i rätten ? Nej
Har du slagit ner någon ? Njee, har sopat på Mia en liten käftsmäll.
Har du pussat någon av samma kön ? Ja.
Har du varit på strippklubb ? Nej, jag har ju inte de.
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Jag brukar använda papper.
När grät du senast ? Igår
Vem kan du prata om allt med ? Joakim och Säära
Har du solglasögon ? Ajjemen!
Skriv en mening på engelska ? Oooh
Vem pussade du senast ?
Joakim
Vem kramade du senast ?  Joakim fick en kram också
Vad är din högsta önskan just nu ? Hitta/Vinna pengar
Vad heter den hårspray du använder? Sunsilk
Vem gillar du ? Dom som ryms i mitt hjärta
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Svart
Har du string på dig just nu ? Nope
Känner du någon som heter Niklas ? Ja
Har du bärbar data ? Jupp, men den är skapligt risig
Är du blyg ? Både ja och nej.. typ
Vad tänker du på just nu ? Att jag börjar få ont i nacken


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar? Armar 
Bruna,blå eller gröna ögon ? Det spelar väl mindre roll
Långt eller kort hår ? Kort
Charmig eller rolig ? Både och
Röker eller snusar ? Spelar inte heller nån roll
Vad kollar du först in på det motsatta könet ?  Hela kittet
Hur stor betydelse har kläderna ? Ganska stor för mig faktiskt
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Ja, min man.
Gillar någon annan dig just nu ? Det har väl jag ingen aning om

HAR DU


Blivit kysst ? Ja.
Stått på scen ? Ja.
Varit med om en bilolycka ? Nja. Tobbe körde av vägen, men vi snurrade upp på vägen igen efter en del snurrturer i diket
Klättrat på berg ? Nix


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? Varmt
Blått eller rött ? Blått
Regn eller snö ?  Regn
Ull eller bomull ? Bomull
Rosor eller tusensköna ?  Rosor
Vår eller höst ? Höst
Historia eller vetenskap ? Eh.
Matte eller engelska ? Engelska

ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Att jag gör..
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Ingen.
Hur är vädret just nu ? Mörkt, kallt och öser ner regn
Vart skulle du vilja åka ? Utomlands, Göteborg, bara bort tack.
Vill du ha barn ? Jag vill ha 1,2,3 eller 4.
Isf vad skulle dom heta ? Det säger jag inte!

SENASTE SOM DU

Träffade ? Saga?
Pratade i telefon med ? Joakim
Sov tillsammans med ? Saga och Joakim

Kommentarer
Postat av: Micca

Härmapa! hahaha^^,

2008-08-27 @ 21:01:05
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0