Min skalle värker

För lite mer än en timme sen, kom jag hem från Marie. Klunkade i mig 2 koppar kaffe och slängde ur mig en massa prat. Äntligen har jag hittat en människa som förstår mig, och som lyssnar då jag klagar som mest - Tack! När jag väl var hos Marie, så kände jag hur min hals började göra halv ont, sen tänkte jag såklart inte mer på de. Men nu har jag fortfarande ont i halsen och nu börjar jag få ont i huvudet. Kroppen känns inte på topp, och i morgon har jag en heldag på jobbet. Men varför ska jag egentligen gå på jobbet om jag inte känner mig 100? Jag menar, vissa andra gör ju inte de. Även om dom inte alls har något problem. Jag får se hur jag mår i morgon bitti helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack detsamma älskling.. =)

2008-08-05 @ 22:20:08
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0