Så jävla tråkigt

Åh, seriöst så håller jag på att dö av ångest just nu. En och en halv timme kvar, tills jag börjar. Mina naglar ser ut som skit, håret är en jävla plåga, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. De är ingen idé att fixa naglarna, eftersom dom bara går av, + att man inte kan ha färgat nagellack eftersom man egentligen inte får de. - Löjligt. Håret kan man inte ha utsläppt, inte jag iallafall, för då åker de hela tiden rätt i ansiktet och är bara i vägen - Så istället får man se ut som en boll. När de gäller kläder är de helt fucked up, eftersom man inte kan ha några fina kläder. - Antingen är de för kort, för uringat eller bara allmänt fel. Och hur kul är de att ha de kläderna sen. Man samlar liksom på sig "bad memories". Så det får alltså bli att gå med fula naglar, se ut som en uppstoppad gris i ansiktet och dra på sig fula kläder ännu en gång. DET ÄR TRÅKIGT!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha tack, men det är inte direkt skönt.. Suck.. Jobbar du i helgen hjärtat?

2008-08-01 @ 15:04:50
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0