Sängen, I fucking miss you.

Nu var de gjort. En fruktansvärt snabb dusch i iskallt vatten. Wünderfult. Kallt som satan såklart, och jag har nog aldrig varit så snabb i hela mitt liv med att duscha. Och när jag nästan var klar, så kände jag att de kom mer och mer varmt vatten och då brännde jag mig, såklart. Vart less, tyckte jag var klar och klev upp, vipps så gled jag på en liten, liten vattenpöl så jag nästan höll på att ramla och hade jag ramlat så slår jag vad om att de hade kunnat gå riktigt illa. Jag menar, badrummet är ju inte de största. Allt står nästan på samma plats. Tur att de inte blev som jag hann tänka på den ynka lilla sekunden som jag såg mig själv ligga på golvet. Aja, nu är jag iallafall nyduschad, men dock inte på toppen humör. Ska blåsa torrt håret innan gubbarna kommer hem, så jag slipper de gnället om att den låter högt. Tror att min sambo och våran inneboende för några dagar har någon sorts "hata-Petra-klubb" idag. Hmm, men de ska nog gå att kläcka ur dom. Jag tänker då inte vara nått mobboffer idag. Vi hörs i morgon, godnatt sockerkringlor!

Kommentarer
Postat av: mamma

släng ut dom

2008-08-19 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0