Stackars jävla stortå

Jag lyckas tammefaan med allt. Efter att precis kommit hem från att skjutsat Joakim upp till Markus igen, så ska jag ta ut allt ur mina fickor. Nycklar, snus, hårspännen och mobilen. När jag ska lägga mobilen på bordet, så tappar jag den såklart. Och of course ska den fara rätt på stortån. Ont, ont, ont. Kanske ska vara glad att den inte for på lilltån, för det brukar göra fruuuuktansvärt ont då man slår lilltån i en tröskel, säng eller liknande. Yuck. Dagen då? Den har varit helt okej. Har såklart börjat komma in i en jobbar period, så de inte alls känns så farligt med att jobba. Synd bara att jag inte alltid haft den kanske. Slutade vid 15.00 och for sen till mamma och sa hej och hejdå typ. Jobbade med Kattis idag, och guud vad jag skrattade åt henne. Sköna kommentarer som "vart faan tog sleven vägen?" och "tennisbollen satt fast i mitt hår, mina lockar". Hah, klockrent. Ja, iallafall. En kväll som denna så är jag alltså all by my self, och funderar på att tända lite ljus och göra ett bad med massa skumm. Det vore ju inte helt fel faktiskt. Kan ju också passa på att göra en hårinpackning också, när jag ändå håller på. Egentligen fattas de bara ett glas rött billigt vin och nån dålig bok så skulle jag passa in under kategorin "60+". Men som tur är så har jag inget rödvin hemma och ingen dålig bok heller för den delen. Så de får bli päronsaft och SOLO istället. Funkar väl lika bra. Dock kanske jag inte passar in under samma kategori, men tur är väl de isåfall.

Kommentarer
Postat av: Marie

Peeeeeeeronsaft, GOTT! =) Jag sitter i Torvalla och dricker hallonsaft och äter bilar MUMS.. Funderar på att tvärdyka ner i pappas badkar.. Skööönt..

2008-08-22 @ 21:36:54
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Kattis

haha nu ska vi inte mobba mig för att sleven försvann i den så kallade krämen som mer såg ut som en soppa och dessutom var sleven för liten för bunken;-) haha! Sen var det inte mitt fel att den dumma tennisbollen snurrade in sig i håret å alla skrattade åt mig medans jag fattade absolut ingenting.;-)

2008-08-22 @ 21:37:14
URL: http://katarinajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0