Ursäkta min tystnad

Nu är jag redo, nu är jag taggat, jag är berädd! - Nej, faktiskt långt ifrån. Jag vet inte varför, men jag känner mig lite smått nervös. Jag har egentligen ingen anledning alls att vara de, eftersom att de är Tjatte som ska gifta sig, inte jag. Har fortfarande mitt problem med kläder, är inte riktigt hundra än. Men ska hoppa in i duschen och börja sakta göra mig klar. Igår hade jag mycket att göra efter jobbet. Som tillexempel soooova. Hade egentligen tänkt prova alla mina kläder, för att hitta nånting jag kände mig säker på, städa riktigt hemma så det är fräsch när vi ska träna på låten om Tjatte, fixa mina naglar så dom skulle bli helt perfekt, klippa till min lugg som är på tok för lång. Ja, de vart inte så mycket gjort av nånting faktiskt. Sov fram till klockan var fem, sen väntade jag på mat som mamma lagat, åt vid sju, hem en sväng och städade snabbt som fan innan jag skulle bege mig till "nästan Sundsvall", till Dan för att hämta Joakim. Hemma runt halv tolv och började fixa naglarna, rotade lite i garderoben. Sen slocknade jag. Och nu har de alltså blivit dagen D. Dusch, fixa håret, ta på mig outfiten, lämna Saga hos Marie, sjunga lite och sen bege oss ut till bilen för att fara upp till kyrkan. Kameran är med och den är laddad för massa kort på mina fina släktningar. Ska försöka att filma senare ikväll, då det är dax för den omtalade låten om våran lilla, lilla Tjatte. PUSS!


Kommentarer
Postat av: nadja

var bröllopet fint?:)

2008-08-17 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0