Ännu en tyst helg

Jag vet, förlåt. Det har varit tyst i helgen. Men faktiskt så har jag inte haft tid att sätta mig vid datan. Eller okej, jag har inte orkat ta mig tid. Det har varit en otroligt skön helg med min darling. I fredags var vi som sagt i stan och åt middag på kina, och sen vidare på bio. Yesman, den är helt klart värd att se. Jim Carrey i egen hög person. Lyckad kväll!

Igår vart det en mysig hemma kväll. Var och hyrde en film (kommer inte ihåg var den hette, men så vidare bra var den inte). Crigge kom förbi och höll oss sällskap under kvällen. Nu är de återigen söndag, och det känns inge kul alls faktiskt. Det innebär att min man far bort i morgon och jag ska tillbringa min kväll på jobbet. Det suger! Sen kommer de vara tråkigt att komma hem till ensamheten. Usch, så deprimerande. Ska gå och mysa ner mig brevid honom nu, och bara njuta av hans närhet. Fast innan, så måste jag gå ut med Saga en sväng.

Take care, folk´s!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så välkommen så älskling. =)

2008-12-22 @ 15:04:30
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0