Arbetsförmedlingen suger

Tjingeling och god afton. Ärlig talat har jag inte haft lust att skriva nånting här idag. Min fantasi och mitt liv är väl inte sådär jätte uppmuntrande för tillfället. Det tog förresten hela 23 minuter hos arbetsförmedlingen i morse. Alltså 13 minuter längre än vad jag trodde. Men, det var ändå så onödigt. Jag tycker en del saker dom säger, är så fruktansvärt knäppa, idiotiska. I mina öron låter de ungefär såhär; "Ta ditt pick och pack och dra, bara du har ett jobb". Visst, en del kanske tänker så. Men hur lätt är de? Dom menar alltså på fullaste allvar att jag måste flytta, om jag tillexempel blir erbjuden ett jobb i.. Malmö. Sjukt, tycker jag. Irriterande, så nu slutar vi prata om de.

Annars idag har jag inte gjort speciellt mycket. Bakat, kollat på tv och varit ute på en promenad med Saga. Väldigt innehållsrikt. I morgon jobbar jag, 07.30 - 15.00. Verkligen helt.... "underbart"..

Kommentarer
Postat av: Mijah

jo precis.. jo de går bra.. <3

2008-12-01 @ 21:22:09
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tycker inte du ska skriva blogg om du inte kan skriva som normalt folk, ska du klaga kan du göra det nånannan stans.

2008-12-02 @ 11:52:17
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0