Då var de roliga slut

Som ni kanske märkte vart de inget skrivet igår. Men tiden fanns som inte över, plus att de tog faktiskt hela morgonen och dagen att planera hur vi skulle lägga upp våran kväll. En snabb update kan ni ju få läsa iallafall;

Vi (Jag, Simon, Filip, Sara och Sofia) drog hem till mig. Stämningen trappades upp lagomt mycket när vi satte oss i "disco taxin" och insåg att vi alla hade glömt ta med oss någon kamera. Men, de tänkte vi inte på så mycket sen. Väl hemma hos mig så lekte vi en massa lekar och jag trodde seriöst att jag skulle dö av skratt. Jag lovar att jag inte skrattat så mycket i hela mitt liv, och det är ärligt sagt! Efter förfesten hemma hos mig, drog vi upp till Tjatte och co. Röjjröjj, och sen vidare ner på Hammarn och röjjde ännu mer. Hade de grymt kul med mina fina kusiner och kära vänner som man inte träffar allt för ofta. Trots att jag klunkade i mig massa, så kom jag aldrig till de stadiet att allt började snurra. Äsch, tog taxi hem till mam´a och pap´a och satt och surrade en stund till. En sammanfattning av mig, så kan jag bara säga att jag hade en rolig kväll med mina sötisar, men kvällen hade kunnat varit bättre.

Detta ställe äcklar mig, och jag insåg igår att jag inte hör hemma här alls.
Så, vi ses på stan Sofia?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0