Dax att inta position?

Ja, jag menar alltså att jag ska gå och lägga mig. Jag känner mig överpigg faktiskt, men helt slut på samma gång. Ni kanske förstår? Har kikat på Wallander denna söndag också. Även fast jag har sett den förut, så blir jag lika less på att han (Stefan) dör varje gång jag ser den. Han är ju liksom en söt liten godis.

I morgon är de måndag, vilket innebär en ny vecka. Och jag undrar vad den har att komma med? Förhoppningsvis lite svar som jag har väntat på ett tag nu. Men antagligen så kommer jag få gå runt och vänta ett tag till. Fast, ärligt talat, så har jag ingen lust med att gå och vänta mer. Jag har väntat hela mitt liv på ett svar känns de som. Jag hatar också att gå runt och fundera över allting och att ingenting man gör känns som att de har nån betydelse. Jag har ställt frågan förut, men jag ställer den igen. När fan är de min tur att bli lycklig?
-Jag väntar som sagt på svar..

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är en av mina uppgifter i livet raring.

2008-12-15 @ 13:30:51
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0