En stor puss

... till min fina man <3

Halsen värker, och jag är trött. Toppen. Fan, om jag blir förkyld nu. Har hela helgen full med jobb framför mig, och jag behöver faktiskt pengarna. Idag så var jag och Jocke och fixade lite julklappar, och sen passade vi på och svulla på Mc´donalds. Känns skönt nu att vi iallafall har börjat med julklapparna, trots att de är många kvar. Men på torsdag blir de eventuellt en tripp till Sundsvall för att försöka göra klart de mesta.

Jag måste ha te nu. Halsen gör så jävla ont.. SKIT!


Kommentarer
Postat av: Mijah

hej min fina! <3 vad önskar lilla du dej i julklapp? Jenny&Jag funderar på at dra till stan i helgen o fixa lite sånt.. saknar er ! <3

2008-12-16 @ 17:59:50
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0