Fy skäms!

I helgen har jag varit tyst, jag vet. Men det har faktiskt varit skönt att inte suttit vid datan så mycket. Fast och andra sidan, så har jag inte gjort speciellt mycket annat. I Fredags så jobbade jag. Tog bara en halvtimmes lunch, så att jag skulle kunna sluta en halvtimme tidigare. Men tjiiiii fick jag, var en timme längre istället. Efter jag slutat, for jag till mamma, där jag somnade som en stock. Sov kanske, nån timme. Skitsamma. Kvällen tillbringade jag med Nadja, framför tv:n, svullade massa onyttigt, pratade massa skit och skrattade. Typ...

Lördagskvällen tillbringade jag med min kära Marie och solstrålen Anna. Tittade på Mamma Mia och Sex and the city- filmen (som förövrigt var jättebra, jag skulle inte ha nått emot att leva deras liv direkt.) Den där Mamma Mia var inte direkt bra, tyckte jag. Kändes mest pinsamt då dom började sjunga och ha sig. Näe, huua. Det var en supermysig kväll helt enkelt!

Idag är de söndag, och jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp mitt liv idag. Om jag ska till stan idag, eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0