Jag tror jag har tappat stinget

.. iallafall då det gäller att blogga. Jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Plus att ni har börjat med att komentera så dåligt nu igen. Whats wrong? Nåja,  ärligt talat så gör jag ju inte så mycket annat än jobbar, sover och har tråkigt. Men inom en snar framtid så blir det en ändring på det, och det kommer bli skönt. Changes on the way folks!

Sen sist jag skrev, så har jag bara suttit framför tv. Snälla mam´a for och köpte nyponsoppa och glass åt mig, och gud så gott det var. Och min hals tyckte också att det var helt okej att äta. Det blir förmodlingen en massa tv ikväll, för jag har inte ork till nånting annat. Puss från mig


Kommentarer
Postat av: Mia

Nääe, inte egentligen. Men ibland känns livet lite bättre än vissa andra dagar! =)

2008-12-10 @ 22:18:05
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Mijah

du är saknad! <3

2008-12-16 @ 18:01:48
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0