Känn inte efter

.. så himla noga iallafall. För, om jag inte gör de, så kan jag säga att jag mår ganska så bra just nu. Hela min dag har jag spenderat i soffan, under täcket och kollat på en jävla massa tv. Jag har inte ätit nånting idag, så nu börjar jag bli hungrig också. - Ett ganska bra tecken va? Resten av kvällen kommer jag nog att fortsätta ligga i soffan och kika på Idol-finalen. Vinner inte Kevin (som jag personligen tycker, kan sjunga riktigt bra) så kommer jag inte kolla på Idol nått mer. Alice gillar jag inte alls. Hon ser så plågad ut då hon sjunger, som att hon har ont någonstans. Nej, hejja Kevin.

De e soo ruuuulit

Kommentarer
Postat av: syrran

krya på dig!! hejja Kevin tycker jag oxå. kramisar

2008-12-12 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0