Kanske bara för en dag?

Som hela den här helgen, så har jag tillbringat min morgon framför dumburken. De sista jag kollade på nu var Britney THS. Och jäklar alltså. Det kan inte vara lätt alla gånger. Fast jag skulle i och för sig vilja leva de livet, iallafall för en dag. Tänk, att ha hur mycket pengar som helst, få köra en skitsnygg bil, bo i ett hus som liknar mer ett hotell än villa, och ha människor som sminkar en och fixar håret, kunna köpa exakt det man vill, ha folk som skriker ens namn efter en och blir helt tokig då dom ser en. Damn, det vore nånting. Men tyvärr är man bara en vanlig tråkig människa, som ingen har en aning om vem man är, lever på några tusenlappar i månaden och får snåla för att överleva.  Det är inte ett sånt liv jag vill leva.

Nej, hit med pengar och lyx!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är en idol i mina ögon =D

2008-12-14 @ 21:21:16
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0