Mer död än levande

2 timmars sömn i natt. Kan ju säga att de inte direkt kändes så lockande att kliva upp i morse vid 6, då jag var så gott som död. Men jag klarade av hela jävla dagen idag, så nu är jag mer död än levande. Vet inte vad jag ska göra nu. Om jag ska lägga mig och vila, eller om jag ska strunta i det och lägga mig förbannat tidigt ikväll. Vad tror ni?

Lunchade tillsammans med Nadja idag, och då vart de massa surr om ingenting. En timmes lunch, går så jävla fort så det är inte sant. Medans resten av timmarna, då man jobbar, står still. I morgon jobbar jag också. Samma tur som idag. Näe, jag vet inte vad jag skriver riktigt. Det bara bubblar i skallen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0