Mitt i veckan mys

Då var de alltså onsdag. Och guuud, så fort denna vecka har gått. Jag tyckte nyss att det var söndag, och jag låg nerbäddad i soffan och tyckte synd om mig själv. Jag är faktiskt skapligt bra i förkyldningen, bara de att jag är täppt i näsan (och jag är helt utan nässpray, vilket gör de ännu mer jävligt..)

Runt 10 i morse vaknade vi, och sen kändes de som att vi hade varit vaken och uppe hur länge som helst. Men de visade sig att vi bara varit uppe i cirkus 2 timmar. Min man skulle fixa lite saker, så han försvann ett tag. Medans han var borta passade jag på att bädda rent i sängen, dammsuga, diska och skura badrummet skinande rent. Så nu är de en väldigt mysig stämmning här hemma. Luktar gott och så har jag tänt en massa ljus, så det är verkligen toppen! Tänkte precis på att jag inte har visat er hur vi har de i våran nya lägenhet. Ni kanske är nyfikna? Ni som är de, så ska jag ta kort och lägga upp här så ni får se en liten glimt hur vi har de nu.

Vi var också och handlade lite gotta, som vi ska ha och mysa med. Jag följde inte med in på ICA, för jag hade ingen ork kvar efter de att jag brottats med städningen, så Jocke fick gå själv. Och jag sa klart och tydligt att jag var sugen på julmust. Men tror ni han kom ihåg de? NEJ.

Irriterande, men det får gå ändå. Det finns ju trots allt "vatten i kran" som min kära mor alltid har sagt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh.. choklad! Jag vill också ha! Undrar om man ska orka dra på Celia alla vinterkläder och knata över på ICA?

2008-12-17 @ 16:55:15
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0