Näsblod?

Nu har jag blött näsblod, 2 gånger, på bara nån timme. - Vet nån varför man bara börjar tvär blöda näsblod?

Igår vart de inget skrivet av mig, vilket kanske gjorde vissa glad.
Iallafall jobbade jag igår, och efter jobbet så for jag in med mam´a för att vara barnvakt åt mina änglar. Syster var nämligen och handlade julklappar. Kom hem runt 22, och då var jag helt slut, eftersom att jag hade varit uppe sen strax före 6. Då de gäller jobb nu, så har jag fått jobb fram till januari nu. Just de känns rätt bra, för då har jag ett schema att gå efter och är ledig då jag är ledig så att säga. Istället för att dom ska ringa på morgonen och fråga om man kan jobba, och då få världens ångest. Det är också lättare att planera saker, för nu vet jag då jag jobbar och inte. Så, hör och häpna, men jag ser de som ganska positivt. Trots att en del människor och grejer kring jobbet, kan få mig att spy.

Idag var de tänkt att jag skulle dra med mig mam´a till stan, men jag tror vi skippar de idag. För de första så ser jag inte ens min bil för att de är så mycket snö på den och sen så vräker bara snön ner mer och mer. Det är verkligen tungt att se.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0