Slut på tv-tittande?

Nu har jag faktiskt suttit och kollat på Vinterviken. Den filmen har jag inte sett på flera år, och jag kommer ihåg att jag tyckte den var hur bra som helst då jag var mindre. Vet inte om jag hade en liten "crush" på John-John då kanske? Iallafall så var den inte lika bra idag som för nått år sen. Fast, det kanske också beror på att jag kom ihåg exakt allting på filmen. Ni andra om ni har sett filmen, kommer kanske ihåg att en gubbe säger "vi ses i nästa liv, då vi är rika och berömda". Hah, jag tycker han det är en sån jävla härlig sak att säga. Tänk om det vore så väl?  Iallafall att man blir rik..

Tyvärr så klampade pappa in i tv-rummet när jag låg och tyckte synd om mig själv. Och sa att han skulle titta på, nånting, på tv:n. Så nu har han tagit plats framför dumburken och jag hamnade här. Ska nog kika efter lite kläder, och kolla om det är nånting jag ser som faller mig i smaken. Men det känns faktiskt ganska så tungt att sitta uppe nu faktiskt. Det blir nog en tidig kväll ikväll också. Hela helgen har jag varit sjuk, då jag skulle jobba. Egentligen är jag fattig som en "kyrk råtta", som man så fint säger. Men nånting fint ska jag väl kunna unna mig ändå?



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja Vinterviken ja... Herregud, den stackars VHS:en måste vara helt utsliten!! Jag tror jag såg den hundratals gånger :P

2008-12-13 @ 22:29:27
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0