Snart sovdax

Nyduschad och en aning gladare! Härligt Petra, keep going!
Förmodligen så ska jag strax gå och lägga mig framför tv:n och förhoppningsvis somna. För i morgon ska jag ju som sagt upp och jobba. Eftersom att Sara är hemma, så ska vi dra in till Sollefteå efter jag har slutat jobba och innan hon börjar jobba. Vi ska handla dom sista julklapparna och jag ska passa på att gå på systemet och köpa en lagomt stor mängd alkohol. Jag ska också försöka att hinna ner till Marie och Anna och lämna julklapparna jag köpt till dom. Sen vidare till Mia och lämna hennes julklapp(ar) och fixa mina naglar.

Mina darlings från Umeå kommer i morgon också, så jag måste nog ta och städa en liten aning hemma hos mig och Jocke. För vi har faktiskt varit ganska så lata på den fronten då han har varit hemma. - Det är tomt utan dig hjärtat..

Nej, godnatt hörrni!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vi saknar dig och Saga med!!! Kaffet är kokat iaf.. =P

2008-12-23 @ 17:27:46
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0