Snö, snö, snö och mera snö

Jag blir faktiskt deprimerad av att titta ut och se all snö som bara vräker ner. Det räcker nu, det är för mycket!

Iallafall så ska jag snart fara in till stan. Vilket inte känns sådär jättekul med tanke på de stygga vädret. Men det går nog ändå, annars vore de ju lite trist. Jag måste nog ut och starta bilen innan jag ger mig iväg, för den ser ut som en isbit. Mitt humör idag känns inte sådär jätte på topp, och de beror nog mycket på vädret.. också. Såklart så måste jag ju passa på att klaga lite grann, när jag ändå håller på liksom. Och, det är en sak som stör mig så fruktansvärt. Det är människor, som säger att "men le och se glad ut!", "sluta vara så negativ" och "det blir inte mer än vad man gör de till". Nej visst, så är de. Men har ni människor som kläcker ur er såna jävla saker någonsin tänkt längre än eran näsa räcker? Ni vet inte hur de är, ni vet inte hur de känns, ni vet inte hur man mår, ni vet egentligen ingenting.

Istället för att putta en människa längre ner, så hjälp istället den människan att komma upp ur de där jävla hålet. Been there, done that är allt jag har att säga. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0