Tack min vän!

För en timme sen kom jag hem. Har tillbringat 4,5 timme på jobbet, och seriöst så kändes de som jag hade varit där hela förbannade dan. Timmarna gick så jävla sakta så jag blev seriöst tokig där ett tag. Tack och lov jobbade jag med Sara (världens bästa och finaste dessutom) annars hade jag nog vänt och farit hem. I morgon jobbar jag 07.30-12.30 och sen så har jag kvällen på julafton. Faktiskt så gör de inte mig nånting, att jag jobbar då. Jag gillar inte julen speciellt mycket. Den är alldeles för överskattad tycker jag.

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra i min ensamhet. Är de nån som har något förslag?

Jag sakar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0