Trött och hängig

Det vart inte mycket skrivet igår, men faktiskt så slocknade jag ganska så tidigt. Även att jag somnade tidigt igår, så gjorde ju inte de att jag var pigg i morse då jag skulle kliva upp. Nej, jag var näst intill död. Som tur var hade jag bara en kortis idag. Så jag kom hem runt halv 1 och la mig då i soffan. Såklart somnade jag, och vaknade för ett tag sen. Jag är fortfarande trött, halsen gör ont och är täppt i näsan. Ja, jag är inte alls pigg idag.

I morgon är jag ledig. Men då har jag och mam´a bestämt att vi ska fara ner till S-vall och handla lite julklappar. Jag hoppas att jag mår bättre tills då. Annars kommer jag att bli tokig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0