Vad ska jag ha på fötterna?

Förresten, så hände det en liten olycka igår. Faktiskt så har jag ingen aning om hur de kunde hända, men de hände. Vi (Jag, Simon, Filip, Sara och Sofia) gick förbi ett sånt där ljus som man har ute - kommer inte på vad de heter just nu, men ni vet säkert vad jag menar. Anyway, dom andra gick före mig och sen då jag går förbi de där jävla ljuset, så sprätter de liksom. Hela mitt ben var full i stearin, lite på min jacka, och på mina stövlar. Ont som fan gjorde de, och nu har jag små blåser på min vänstra vad. Det gjorde ont, och jag fattar inte hur de kunde hända. Och såklart så hände de mig. Är de nån som har nått bra tips om hur man kan få bort stearin?

Men för att ha en bra anledning att köpa nya skor, så gjorde de faktiskt inte så mycket. Ska faktiskt kika lite nu medans dom andra sitter och kollar på hockey, om jag hittar nånting intressant on the fucking internet!

Kommentarer
Postat av: Mijah

jag tror att jag vet hur man får bort stearin. :) haha, om de e på kläder ska man typ lägga ett papper över och sen stryka på de med ett strykjärn. ^^ jag har för mej att min Mor gjorde de en gång när jag hhade fått de på kläderna. ;) saknar dej, <3 (F)

2008-12-28 @ 21:17:14
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0