Vilken jävla natt

Jag är på världens sämsta humör. Och det beror antagligen på att jag har sovit dåligt i natt. Gick och la mig vid halv 2, och sen vaknade jag vid 5 och hade så fruktansvärt ont i magen. Smärtan går inte att beskriva, det gjorde bara så jävla ont. Låg och försökte somna om, men jag gav upp runt 7 då jag gick upp och tog ipren. La mig igen, och klockan blev 8, halv 9, och 9 innan jag somnade igen. Vet inte alls varför jag fick ont i magen. Det kom liksom från ingenstans.

Ska försöka att ladda upp mig lite för jobbet nu. Känns inte direkt på hugget för att fara och jobba förtillfället. Fixade mina naglar igår, eftersom att jag skulle inte på nått sätt ha hunnit de innan jag drar in till stan i morgon. Så jag hoppas verkligen, för alla som jag jobbar med ikväll, att inte nån nagel går sönder. I morgon blir de middag hos svärmor och sen ska jag bara umgås med folk och dricka vin hade jag tänkt. Kanske pussa Jocke en och annan gång också, men jag få se. Man ska ju trots allt inte få för mycket av de goda. Tjingchong

Under dom få timmars sömn i natt, drömde jag en underbar dröm.
Jag skulle göra allt för att den skulle bli sann.
Men de enda jag kan göra är att hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0