Trötta ögon

Även fast jag hade tyckt att det varit hur skönt som helst att krypa ner under täcket, så gör jag inte det. Jag förstår inte riktigt varför? Istället sitter jag här och tjurar. Jag vill ha photoshop, och det är nu!

Fick ett melj för en liten stund sen från Ubbie, som jag ska köpa hunden av. Och jag är tvåa på att välja valp. Wooow, nice. kan knappt bärga mig tills jag får ser dom små liven. Det är i och för sig ett tag kvar, men längta får man. Hmpf, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Sängen lockar ju mig ganska bra, men jag tror jag väntar en liten stund till. Ska försöka att få Joakim att slita sig ifrån datorn också. Vilket kommer att bli kämpigt.

Hoppas att dagen i morgon kommer med nånting roligt. På fredag kommer iallafall mina änglar, så jag ska spendera min helg med att bara vara världens bästa moster.
Love to my girl´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0