Ännu en liten lista

SISTA:
Personen som sms:ade dig:
 Grenholm
Personen som du kramade:  Det var nog Jocke
Peronen som ringde dig: Syster
Personen som du ringde: Grenholm
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Jocke
Alkoholdrycken: Det var nog Heiniken
Bilfärd: Idag, till Marie, till ICA, från Marie
Filmen du såg: För någon dag sen såg jag och gullet "You, me and Dupree"
Gången du grät: Det vet jag inte.
Måltiden: Rostbiff och potatissallad á la Petra

VAD:
Gör du just nu:
Svarar på de här dyngat för att fördriva tiden
Ska du göra imorgon: Ska nog åka till systeryster
Har du med dig in på bion: Går typ aldrig på bio. Men tuttifrutti klubba brukar hänga med. Och såklart en flaska fanta
Är det för färg på dina byxor: Ljusa jeans shorts
Är det för väder hos dig just nu: Mulet, kallt och jävligt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen, armarna. Sen om personen i frågan vänder sig så är det såklart rumpan och ryggen. Grraaow.
Skulle du göra om du vann på lotto: Hoppas på att det är tillräckligt mycket för att kunna göra allt jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0