Dax för sängen

Ja, om en liten, liten stund. Börjar halv 8 i morgon, och slutar 14.30. Ska bli skönt med helg. Tror att jag och gullet ska fara till stugan och bara slappa i helgen. Innan de blir en ny vecka med massa att göra.

Har precis kollat på Law & Order med gullet. Ska gå och hämta Saga som ligger i mammas och pappas säng och sover, och gå en liten sväng med henne. Hon verkar njuta för fullt av att sova i sängen, eftersom att hon inte får göra de hemma. Aja, som de ser ut nu så verkar de som om de blir fint väder i morgon också. Och hur kul är de att jobba då? Nej, inte direkt. Får hoppas på ett kvällsdopp med gullet på kvällen.

Gatufesten har börjat, och i år ska jag alltså inte gå. Tyvärr. Jag brukar ha så jävla kul där så det är inte sant. Men pengarna jag sparar på de (som såklart kommer gå åt till annat) ska jag spara tills jag och gullet ska till solen. Ja, ni läste rätt. Inte för att vi beställt någon resa, men innan detta år är slut ska jag har varit på en tripp to the fucking sun.

Nej, sängen, here I come!


Kommentarer
Postat av: Emilie

har du inte lagt ut nå kort på william än vill se hur dom blev :)

Kram från oss..

2008-07-04 @ 12:56:12
URL: http://williamsbmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0