En sisådär halvtråkig lista

Innan jag ska gå tillbaka för att göra några sista ryck denna arbetsdag, så hinner jag nog med en liten lista. Lite halvbra tidsfördriv, när de absolut inte finns något annat att skriva om. Here we go..

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej, jag tror inte de.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar, sommar, sommar.
Brukar du sjunga i duschen? Det kan hända faktiskt
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Boxning är rätt kul
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, nej.
Vad är viktigast för dig? Dom som finns i mitt hjärta
Laddar du hem musik och film från internet? Ärligt?
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Shoppa en jävla massa och fara utomlands fortare än fan.
Vad är det bästa med julafton? Ingenting, usch.
Tänker du mycket på ditt utseende? Ibland alldeles för mycket så det blir jobbigt för andra.
Vad får dig att slappna av? Joakims kramar.
Är du mörkrädd? Njae, kan jag inte påstå.
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Har aldrig glasögon och linser får jag inte ha för mina ögon fuckar sig.
Vilken färg är snyggast? Men orka..
Tycker du matte är svårt? Hatar matte.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Njae, lite märkvärdigt ska de väl vara.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar, helst hur mycket som helst.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Helst efter 12.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Men nejje, löjligt.
Har du fuskat på ett prov? Att jag har.
Bor du utomlands? I mina drömmar så.
Har du piercing? Ajjemen!
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Saknar min piercing i naveln.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, min syster är bäst och knäppast. Att sura är vi bra på.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Min morfar var och är fortfarande den viktigaste.
Vad föredrar du för sorts filmer? Allt utom, Romaniskt skit och HarryPotter liknande dynga.
Vad slösar du mest pengar på? Kläder, men de kallar jag inte för att slösa.
Vill du gifta dig? Förut så sa jag blankt nej, men faktiskt nu så, ja kanske.
Vill du ha barn? 2-3 stycken vill jag nog kläcka ur mig.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Pussycatdolls, YEEJH!
Vars har du varit utomlands? Kreta, Kreta, Kreta, Kreta, Kreta och Bulgarien.
Vilka ställen har du bott på? Inte någonstans där jag vill vara kvar iallafall.
Vilka husdjur har du haft innan? Innan vadå?
Vad förknippar du ordet skolstart med? Fyfan va tråkigt.
Solar du ofta? Så ofta som jag vill.
Är du bra på att laga mat? Nej, absolut inte.
Vad dricker du för alkohol? Allt utom whiskey.
Vilka djur är du mest rädd för? Ormar, hatar dom, verkligen hatar.
Vilken musikstil tycker du bäst om? Jäkligt blandat.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Njae.
Vilken kändis är hetast? Ååh, finns ju många..
Gillar du att dansa? Alla behöver nångång svänga sina lurviga.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Löjligt.
Vad dricker du helst när du är törstig? Beror på.
Vilken är din favoritglass? Äsch, jag vet inte.
Tror du på ett liv efter döden? Kan ju hoppas, lite tråkigt annars.
Vilket kaffe sörplar du helst? Sörplar?
Vilket mobilmärke föredrar du? Spelar ingen roll, bara den funkar.
Tycker du om sushi? Har aldrig testat, och kommer nog aldrig göra de heller.
Tror du på livslång kärlek? Jag vet inte..
Vad äter du helst när du ser på film? Jordgubbar!
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Inte fan vet jag.
Har du tandläkarskräck? Nej.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Natt?
Var är du född? Sollefteå.
Vilken ögonfärg har du? Bajsbrun.
Vilken hårfärg har du naturellt? Negerbrun.
Biter du på naglarna? Nej, äckligt.
Är du beroende av något? Snus.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Eh, min blogg såklart. Vilket jag tycker att alla andra också borde göra.
Vad har du i handväskan? Alldeles för mycket, som jag egentligen inte behöver.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha, ja det är ju tur man roar någon med sitt sanslösa liv =D Jobbar du i helgen?

2008-07-12 @ 15:53:01
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0