Hemma mys

Det kan man faktiskt säga att jag och Saga har haft. Har legat och kollat på Juno sen vi kom hem. Kan väl inte direkt säga att det var den bästa film jag har sett, men nu har jag sett den. Saga ligger och snarkar, och jag funderar på att gå och plocka undan alla förbannade kläder som ligger på sängen. Men, jag har inte ork just nu.

Nu medans jag ändå sitter här och inte har nånting annat för mig, så kan jag lägga ut några bilder sen crusingen i lördags. Kanske inte så lyckade bilder. Men de bjuder jag på. Kul hade vi iallafall och lagomt mycket alkohol.


räddaren i nöden..

Kommentarer
Postat av: Mia

fan va söta vi är, vi äger hela byn ;)

2008-07-02 @ 17:11:19
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0