Idag har jag stekt

Konstigt att man får ha ungar som kutar runt ute och verkligen skriker halsen hes tidigt på morgon, men inte spela hög musik efter kl 22.00 på kvällen om man bor i lägenhet? Vart riktigt less i morse, då jag än en gång hörde dom där, ursäkta mig, förbannade ungarna. Klockan var tidiga morgonen, och jag kunde såklart inte somna om. Efter en liten, liten stund vaknade också Joakim av dom där ungarna. Och jag kan ju inte påstå att han var på ett strålande humör direkt. Vi knaprade lite frukost tillsammans, innan jag for iväg till systers stuga för att bada och sola. Kom hem därifrån för en stund sen, och nu ska jag snart fara hem till mitt. Men jag har ingen lust med de. Joakim är inte hemma, så då är de bara allmänt segt och tyst. Usch, i morgon börjar min jobbarhelg, och jag vill inte jobba.

Ska sura på en stund nu innan jag ska gå ut och sätta mig i bilen och bränna sönder händerna på ratten. Förbannat het den blir då solen legat på en stund. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0