Jag är tillbaka

Efter nån dags tystnad från mig, så är jag tillbaka på min stol framför datorn. Ni undrar säkert vad i helvete jag har varit. Men ärligt talat, så har jag bara varit lat och inte haft någon fantasi överhuvudtaget. Ingen lust att skriva helt enkelt. Idag var de en mindre rolig dag. Jag jobbade nämligen. Jag har tappat all kraft känns de som. Har ingen som helst glädje av att jobba. De känns enbart tungt och drygt. Antagligen är de för att jag inte hinner göra nånting annat. Visst, man kanske är ledig två dagar. Men, huuh? Ska jag hinna ner till Stockholm eller Göteborg eller vart som helst utom att vara i det fula Jämtland överhuvudtaget, och göra allt jag vill göra på endast två dagar? Tror inte de va!

Kattis har fixat en header till mig, fast hon sa att hon skulle fixa lite mer på bloggen. Menyn osv. Denna header passar perfekt tills dess att jag själv klurat ihop en själv som jag vill ha. Ska klicka runt lite nu, eftersom att jag inte suttit vid datan på ett bra tag. Kanske hittar jag nånting som förgyller denna urtråkiga, regninga och fula dag?

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har också tappat all kraft till att jobba. Det skulle vara så himla skönt att bara slippa jobba den sista tiden och bara vara hemma och njuta av att vara ledig..

2008-07-21 @ 20:09:05
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaså du, det vart du.. :P



Och f'resten så vet jag varför du är less på jobbet! Du är ju inte inne på kullan längre!!

2008-07-21 @ 21:28:08
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0