Jag klickar vidare

Fast, inte riktigt just nu. Min "bensträckare" tog längre tid än väntat, även så som den gjorde på gamla goda tiden. Har suttit och fixat lite på datan och så råkade jag såklart fastna vid ett Rena rama Rolf avsnitt. Hah, så kul.
Men nu ska jag pallra mig ut med Saga, sen tänkte jag också att jag ska på Statoil och köpa snus. Nu tänker ni "men skulle inte hon sluta, när dom höjde priset?" Till mitt försvar kan jag ju säga att dom inte höjde de tillräckligt för att jag ska sluta. Tycker också att det är rena fjantet att hålla på och höja alla priser på allting. Hyra, bensin, mat, ja i princip allting. Men hallå, hur har ni tänkt att de ska gå ihop? Inte fan tjänar jag mer pengar för de. Näe ni, tänk om istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0